Pondělí

  • Zdravotní pilates

    Iva

  • Kardio Kruháč

    Iva

  • Ladies Posilka

    Iva

Úterý

  • Tabata a Pilates

    Kamča

  • Kettlebell pokročilí

    Roman

Středa

  • Kondiční mix – začátečníci

    Roman

  • Balantes Pilates

    Iva

Čtvrtek

  • Pohyb pro nejmenší

    pro děti ve věku od 4 do 7 let

  • Cardio/ABS

    Iva

  • TRX/Flowin/Gun-Ex pokročilí

    Roman

Pátek

  • Páteční Kruháč

    Iva

Neděle

  • STEP ABS

    Iva

Rozpis skupinových lekcí

Co je co?

Jaká je náplň jednotlivých lekcí?

Zamakáte na kardiovaskulárním systému, posílíte celé tělo i s využitím POSILOVNY. Silový a vytrvalostní trénink v jednom.

Cvičení na rozvoj oběhové soustavy a zlepšení kondice a koordinace. Střídá se klasický aerobik a step aerobik.

Je jedno, kolik vám je, jakou máte váhu nebo jak moc jste nebo naopak nejste sportovně zdatná.Jediné, co potřebujete, je chuť se hýbat a odhodlání něco ve svém životě změnit. Přijďte a vymyslíme, co vám bude přesně fungovat.

Redukujete tuky a aktivně zapojujete svalstvo dolních končetin a hýždí. Zpevňujete tvarujete hýždě ,boky a břišní svaly. 

Cvičení pro děti od 4 do 7 let zaměřené na všeobecný pohybový rozvoj (koordinace, rovnováha, držení těla…).

Cvičení s vlastní vahou těla s využitím pomůcek v aerobním zatížením, kdy ale okusíte i svůj anaerobní práh v tempu pro začátečníky.

Kroužek současného tance pod vedením skupiny CODA pro děti z MŠ a ZŠ.

Pozvolné cvičení zaměřené na zpevnění svalstva s důrazem na posilování břicha,zad a hýždí.Necvičí se choreografie na hudbu.

Zamakáte na kardiovaskulárním systému a zároveň posílíte celé tělo. Silový a vytrvalostní trénink dohromady.

Kondiční posilování pro ženy pod vedením trenérky.

Zábavnou formou získáte sílu, flexibilitu, zlepšíte kondici držení těla za pomoci železné koule při současném zapojení svalů celého těla.

Kombinace posilování,gymnastiky pro zdokonalení fyzičky pro nečekané životní situace doplněné pilates cviky pro správné držení těla.

Jóga doplněná o nové formy se zpevňovacími cviky nejen pro ženy.

Zahrnuje cviky pro zdraví,pohyblivost,pružnost a dobrou kondici.Naučíte se základní CORE (výdrž) pozici a posílíte střed těla.

Intervalový kondiční trénink s důrazem na CORE (výdrž) pozice.

Intervalový kondiční trénink s důrazem na CORE (výdrž) pozice.

Cvičení zaměřené na rozvoj vaší svalové síly, rovnováhy a velmi efektivně tvaruje vaší postavu.

Cvičení s vlastní vahou těla, zaměřené na hluboké stabilizační svalstvo páteře a trupu za využití posuvných destiček.

Silově vytrvalostní cvičení na stanovištích,kombinované s cviky Gun-eX, Balanční desky, Trampolíny, Kettlebell, TRX, Flowin…

Zvládnete kontrolu nad svým tělem, posílíte ho, zlepšíte jeho ohebnost v kombinaci s intervalovým tréninkem pro spalovaní tuků.