Pondělí

  • Zdravotní pilates

    -

    Iva

  • Kardio Kruháč

    -

    Iva

  • Ladies Posilka

    -

    Iva

Úterý

  • Tabata a Pilates

    -

    Kamča

  • Kettlebell pokročilí

    -

    Roman

Středa

  • Kondiční mix - začátečníci

    -

    Roman

  • Balantes Pilates

    -

    Iva

Čtvrtek

  • Pohyb pro nejmenší

    -

    pro děti ve věku od 4 do 7 let

  • Cardio/ABS

    -

    Iva

  • TRX/Flowin/Gun-Ex pokročilí

    -

    Roman

Pátek

  • Páteční Kruháč

    -

    Iva

Neděle

  • STEP ABS

    -

    Iva

Rozpis skupinových cvičení je platný od 13.09.2021 do 29.05.2022

[inwave_heading title=”Co je co?” sub_title=”Jaká je náplň jednotlivých hodin?” heading_type=”h4″][inwave_faq question=”Kruháč + Posilka” answer=”Zamakáte na kardiovaskulárním systému, posílíte celé tělo i s využitím POSILOVNY. Silový a vytrvalostní trénink v jednom.”][inwave_faq question=”Aerobik mix” answer=”Cvičení na rozvoj oběhové soustavy a zlepšení kondice a koordinace. Střídá se klasický aerobik a step aerobik.”][inwave_faq question=”Ladies Posilka” answer=”Je jedno, kolik vám je, jakou máte váhu nebo jak moc jste nebo naopak nejste sportovně zdatná.Jediné, co potřebujete, je chuť se hýbat a odhodlání něco ve svém životě změnit. Přijďte a vymyslíme, co vám bude přesně fungovat.”][inwave_faq question=”Step ABS” answer=”Redukujete tuky a aktivně zapojujete svalstvo dolních končetin a hýždí. Zpevňujete tvarujete hýždě ,boky a břišní svaly. “][inwave_faq question=”Cvičení pro nejmenší” answer=”Cvičení pro děti od 4 do 7 let zaměřené na všeobecný pohybový rozvoj (koordinace, rovnováha, držení těla…).”][inwave_faq question=”Kondiční mix” answer=”Cvičení s vlastní vahou těla s využitím pomůcek v aerobním zatížením, kdy ale okusíte i svůj anaerobní práh v tempu pro začátečníky”][inwave_faq question=”CODA tanec” answer=”Kroužek současného tance pod vedením skupiny CODA pro děti z MŠ a ZŠ.”][inwave_faq question=”Zdravotní pilates” answer=”Pozvolné cvičení zaměřené na zpevnění svalstva s důrazem na posilování břicha,zad a hýždí.Necvičí se choreografie na hudbu.”][inwave_faq question=”Kardio kruháč” answer=”Zamakáte na kardiovaskulárním systému a zároveň posílíte celé tělo. Silový a vytrvalostní trénink dohromady.”][inwave_faq question=”Posilka” answer=”Kondiční posilování pro ženy pod vedením trenérky.”][inwave_faq question=”Kettlebell” answer=”Zábavnou formou získáte sílu, flexibilitu, zlepšíte kondici držení těla za pomoci železné koule při současném zapojení svalů celého těla.”][inwave_faq question=”Crosspilates” answer=”Kombinace posilování,gymnastiky pro zdokonalení fyzičky pro nečekané životní situace doplněné pilates cviky pro správné držení těla.”][inwave_faq question=”Power jóga” answer=”Jóga doplněná o nové formy se zpevňovacími cviky nejen pro ženy.”][inwave_faq question=”Interval trénink” answer=”Zahrnuje cviky pro zdraví,pohyblivost,pružnost a dobrou kondici.Naučíte se základní CORE (výdrž) pozici a posílíte střed těla.”][inwave_faq question=”Cardio/ABS” answer=”Intervalový kondiční trénink s důrazem na CORE (výdrž) pozice”][inwave_faq question=”TRX” answer=”Cvičení zaměřené na rozvoj vaší svalové síly, rovnováhy a velmi efektivně tvaruje vaší postavu.”][inwave_faq question=”Flow-in” answer=”Cvičení s vlastní vahou těla, zaměřené na hluboké stabilizační svalstvo páteře a trupu za využití posuvných destiček.”][inwave_faq question=”Páteční kruháč” answer=”Silově vytrvalostní cvičení na stanovištích,kombinované s cviky Gun-eX, Balanční desky, Trampolíny, Kettlebell, TRX, Flowin…”][inwave_faq question=”Tabata a Pilates” answer=”Zvládnete kontrolu nad svým tělem, posílíte ho, zlepšíte jeho ohebnost v kombinaci s intervalovým tréninkem pro spalovaní tuků.”]