Pondělí

  • Zdravotní pilates

    -

  • Aerobik mix

    -

  • Kruháč + Posilka

    -

    Iva

Úterý

  • Ladies Body

    -

  • Kettlebell pokročilí

    -

Středa

  • Kondiční mix - začátečníci

    -

  • Powerjóga

    -

Čtvrtek

  • Pohybovka pro nejmenší

    -

  • Cardio/ABS

    -

  • TRX/Flowin/Gun-Ex pokročilí

    -

Pátek

  • CODA tanec

    -

  • Páteční Kruháč

    -

  • CardiForm dívky

    -

Neděle

  • STEP ABS

    -

Rozpis skupinových cvičení je platný od 16.9.2019 do 14.6.2020.

Co je co?

Jaká je náplň jednotlivých hodin?

Kruháč + Posilka

Zamakáte na kardiovaskulárním systému, posílíte celé tělo i s využitím POSILOVNY. Silový a vytrvalostní trénink v jednom.

Aerobik mix

Cvičení na rozvoj oběhové soustavy a zlepšení kondice a koordinace. Střídá se klasický aerobik a step aerobik.

Ladies Body

Cvičení speciálně zaměřené na pevné bříško, hezké pozadí, zdravá záda a celkově být v životě v kondici.

Step ABS

Redukujete tuky a aktivně zapojujete svalstvo dolních končetin a hýždí. Zpevňujete tvarujete hýždě ,boky a břišní svaly.

Pohybovka pro nejmenší

Cvičení pro děti od 4 do 7 let zaměřené na všeobecný pohybový rozvoj (koordinace, rovnováha, držení těla…).

CardiForm dívky

Cvičení pro dívky od 11 do 18 let zaměřené na rovnoměrné tvarování, zeštíhlení, formování a zpevňování postavy.

Kondiční mix

Cvičení, kdy vaše tělo pozná jaké svaly má, využijete jeho váhu a při cvičení se dostanete do fyzické formy (TRX,Flowin,Kettlebell,...).

CODA tanec

Kroužek současného tance pod vedením skupiny CODA pro děti z MŠ a ZŠ.

Zdravotní pilates

Pozvolné cvičení zaměřené na zpevnění svalstva s důrazem na posilování břicha,zad a hýždí.Necvičí se choreografie na hudbu.

Kardio kruháč

Silově vytrvalostní trénink, kde se střídají cviky kondiční a posilovací.

Posilka

Kondiční posilování pro ženy pod vedením trenérky.

Kettlebell

Zábavné komplexní posilovaní se železnou koulí při současném zapojení svalů celého těla.

Crosspilates

Kombinace posilování,gymnastiky pro zdokonalení fyzičky pro nečekané životní situace doplněné pilates cviky pro správné držení těla.

Power jóga

Jóga doplněná o nové formy se zpevňovacími cviky.

Fit trénink

Zahrnuje cviky pro zdraví,pohyblivost,pružnost a dobrou kondici.Naučíte se základní CORE pozici a posílíte střed těla.

Cardio/ABS

Intervalový kondiční trénink s důrazem na CORE pozice

TRX, Flow-in

Cvičení o dvou částech v kterých cvičíte pouze z vlastní vahou těla za doprovodu hudby (zavěšení těla na TRX a posuvné destičky).

Páteční kruháč

Oblíbené cvičení na stanovištích.