Pondělí

  • Zdravotní pilates

    -

    Iva

  • Kardio Kruháč

    -

    Iva

  • Ladies Posilka

    -

    Iva

Úterý

  • Tabata a Pilates

    -

    Kamča

  • Kettlebell pokročilí

    -

    Roman

Středa

  • Kondiční mix - začátečníci

    -

    Roman

  • Powerjóga

    -

    Pája

Čtvrtek

  • Pohyb pro nejmenší

    -

    pro děti ve věku od 4 do 7 let

  • Cardio/ABS

    -

    Iva

  • TRX/Flowin/Gun-Ex pokročilí

    -

    Roman

Pátek

  • Páteční Kruháč

    -

    Iva

Neděle

  • STEP ABS

    -

    Iva

Rozpis skupinových cvičení je platný od 13.09.2021 do 29.05.2022

Co je co?

Jaká je náplň jednotlivých hodin?

Kruháč + Posilka

Zamakáte na kardiovaskulárním systému, posílíte celé tělo i s využitím POSILOVNY. Silový a vytrvalostní trénink v jednom.

Aerobik mix

Cvičení na rozvoj oběhové soustavy a zlepšení kondice a koordinace. Střídá se klasický aerobik a step aerobik.

Ladies Posilka

Je jedno, kolik vám je, jakou máte váhu nebo jak moc jste nebo naopak nejste sportovně zdatná.Jediné, co potřebujete, je chuť se hýbat a odhodlání něco ve svém životě změnit. Přijďte a vymyslíme, co vám bude přesně fungovat.

Step ABS

Redukujete tuky a aktivně zapojujete svalstvo dolních končetin a hýždí. Zpevňujete tvarujete hýždě ,boky a břišní svaly.

Cvičení pro nejmenší

Cvičení pro děti od 4 do 7 let zaměřené na všeobecný pohybový rozvoj (koordinace, rovnováha, držení těla…).

Kondiční mix

Cvičení s vlastní vahou těla s využitím pomůcek v aerobním zatížením, kdy ale okusíte i svůj anaerobní práh v tempu pro začátečníky

CODA tanec

Kroužek současného tance pod vedením skupiny CODA pro děti z MŠ a ZŠ.

Zdravotní pilates

Pozvolné cvičení zaměřené na zpevnění svalstva s důrazem na posilování břicha,zad a hýždí.Necvičí se choreografie na hudbu.

Kardio kruháč

Zamakáte na kardiovaskulárním systému a zároveň posílíte celé tělo. Silový a vytrvalostní trénink dohromady.

Posilka

Kondiční posilování pro ženy pod vedením trenérky.

Kettlebell

Zábavnou formou získáte sílu, flexibilitu, zlepšíte kondici držení těla za pomoci železné koule při současném zapojení svalů celého těla.

Crosspilates

Kombinace posilování,gymnastiky pro zdokonalení fyzičky pro nečekané životní situace doplněné pilates cviky pro správné držení těla.

Power jóga

Jóga doplněná o nové formy se zpevňovacími cviky nejen pro ženy.

Interval trénink

Zahrnuje cviky pro zdraví,pohyblivost,pružnost a dobrou kondici.Naučíte se základní CORE (výdrž) pozici a posílíte střed těla.

Cardio/ABS

Intervalový kondiční trénink s důrazem na CORE (výdrž) pozice

TRX

Cvičení zaměřené na rozvoj vaší svalové síly, rovnováhy a velmi efektivně tvaruje vaší postavu.

Flow-in

Cvičení s vlastní vahou těla, zaměřené na hluboké stabilizační svalstvo páteře a trupu za využití posuvných destiček.

Páteční kruháč

Silově vytrvalostní cvičení na stanovištích,kombinované s cviky Gun-eX, Balanční desky, Trampolíny, Kettlebell, TRX, Flowin…

Tabata a Pilates

Zvládnete kontrolu nad svým tělem, posílíte ho, zlepšíte jeho ohebnost v kombinaci s intervalovým tréninkem pro spalovaní tuků.